cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 18, 2012

C0ReTaN aTi xteNaNG


rasa nk berblogger lg..ermm sbb skrg nih blog lah peneman idup aku..aku tau benda2 xptut citer kt semua org..tp ni blog aku kn suka ati aku lah..ermmm, aku sedih sgt2 xde tempat mengadu so blog la tempat mengadu..aku sebenarnya xtau nk post apa ni ar, tp rasa nk mnaip jer..ok krn FB punca pergaduhan..that 's right?? ok, slama 2 ari 2 mlm org xlayan aku, so 2 ari 2 mlm tu jgk lah aku FB..jd sape yang salah dlm hal ni..pg2 msj GO_OD LUCK jer yang aku trima..xde msj lain..sape2 jer blh wish pkataan tu..klu exam sblm ni msti GO_OD LUCK MI..tp 2 paper bersamaan 2 ari xde perkataan MI tu dlm idup aku.. jd utk aku lpekn perkara tu aku pn ber FB smpai xigt dunia tp time study aku x FB ok.. skrg pun tgk study tp xde apa pun dlm kpala otak ni..xtau la mybe ALLAH btl2 ttup pandangan aku kot..ermmm, sudah lah..aku dh mula SERABUT kepala otak..tp releks ITA exam 1 paper lg..aku hrp sgt aku dpt study ngn tenang, otak xbercelaru mcm 2 paper yang lepas..tp xmgkin aku akan tenang..YAALLAH
*
*
*
anyone have doa2 penenang ati x??? i need doa2 penenang ati..spaya tenang ati ni ckit :



ada lg x lain2???ermmm..
*
*
*
ari ni member lama aku masa form5 dlu msj kt aku ( member laki )..just tnye khabar jer, mmg dia sllu jgk msj kt aku,setaun skali tu ada lah dia msj tnye khabar..n ayat dia yang xhbs2 n stiap taun stiap kali dia mesej TA BILA NAK NIKOHNYO??? huhu jwpan aku stiap taun, XLEH NIKOH LG, JODOH XSAPA LG..TGGU SAPA JODOH SAPA LAH KAD MADOH TU..STUDY PN XHBS LG ( class jwpan kau jah )hehehe..btl dok yg ambo ryk tu???hehehe, btl lah xkn lah ore nk tggung bini yang tgh study mcm aku nih kn..so, bg lah org yang berkemampuan dlu..aku xmmpu..sah kn nk jg anak org, nk jg diri sdiri pun xtermampu lg nih..wlaupun umur taun ni 23taun ( muda lg k )..apa pun thanks lah kwn sbb igt lg kt kwn mu ni..wlaupun dh lama xjumpa still lg bhubung..dia ada antar pic ank dia kt aku..huhu ( org nya dh kawin lah, tu yang tnye aku nih bila nk kawin )..ok soalan tu perlu dtnye kpd kaum lelaki ya!!!!
*
*
*
ok nk continue my study..nnti org pk aku nih duk ber FB jer..mcm lah aku ni 24jam duk hadap tu..huh, hangin jer..apa pun biar la aku sorg jer yang tanggung..yelah pandai buat pandai tanggung bak kata pepatah..jgn pandai buat jer kn..huhu, ayat perit skali...biar sape nk trasa pn..trutama bg golongan yang cari pasal ngn aku..igt lah xde tempat yang selamat bg mu yng mencari pasal dgn aku..ok stop menaip time for study LATIHAN MENTAL..melatih mental yang xbrape cukup mental nih.. rasa nk upload pic plak mlm nih..last paper kn biasa lah..LAST PAPER LAST SEM...hihi :

KERTAS dan PEN sudah sebati !!!

NOTA LATIHAN MENTAL...yehhhhh!!!

opsssss...maap la yerrrr PART tertentu perlu di COVER!!

tulisan DR ITA bermula!!!

ok..tgk skrin n then tulis...adoi, penat mata aku!!!

gaya seorang BAKAL GURU..insyaallah~~~


nota yang xbrape nk fhm,,tulis jer lebih..yehhhh!!


ok...papai, nite sweet dream...( aku asyik bad dream jer semenjak 2 menjak so nk la jgk sweet dream )


No comments:

Post a Comment