cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 15, 2012

1:25 AM???


aku still xblh tdo..mklum lah org dh buat salah mmg mcm nih..byk bfikir smpai kn study entah ke mana!! kertas entah ke mana!!! pen pn entah ke mana!!! huh..ari ni ramai lah plak duk call aku kn..start dr pakwe aku si BULAT tuh, MY BRO and MY SIS.. gara-gara 1 msj hbs duk pakat call aku kn..ermmm lain kali jgn gatal nk bgurau...ermmm lps nih kne serius jer wokeh... ( mls nk citer msj apa ) biar la RAHSIA!!!
*
*
*
alang2 xtdo lg nih, baik aku sambung jer study aku kul 2 tuh..ermm sbb apa sibuk duk nk study coz 17hb ada paper * PENGENALAN AGAMA-AGAMA* opssss, sedikit lari tajuk dr bidang aku SUKRES.. ni subjek PILIHAN BEBAS ( PB ) ntah lah U ni pelik2 jer,dh la byk jam credit kena ambik..dlu ckp xleh ambik dlm fakulti kne ambik luar dr fakulti,tp tup2 dgr angin bayu mgatakan blh plak ambik subjek tu dlm fkulti sdiri..ermmm pelik2 jer lah..tp xpelah blajar agama tu kn penting..cewahhhh jd ustazah plak aku..
*
*
*


berbalik kpd citer di atas...erm kan xpasal2 dh MY PA kena marah kt sy, pdm muka...gelabah sgt!!! sorry lah yer LALING ku SYG..nk marah sgt tu yang bengang jer..huhu..dh lah malas nk citer lebih..sorry sgt2 klu trasa ngn msj KITA ( ayat merajok )

p/s : i'm really2 sorry syg...ermmmm :(


No comments:

Post a Comment