cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 5, 2012

SeKsa GiLeR

fuhhhh...seksa giler aku bgun pg2 nak berak..pastu air plak xde..nasib baik lah dah tadah air smlm..tpaksa lah guna air tu..pastu mengangkut dr bilik basuh ke toilet..oihhhhh penah siot..klu btul nk berak terberak dulu ( sejauh 20meter ).. dah lah dalam setiap jamban ada yang tinggal taik..klu xsiram cmtu dah tau sape dah ( menatang cina makan babi lah ) sbb klu org melayu ofcoz la siram time basuh berak kn??? babi natang cina, klu dah mkn babi tu mkn babi la jgk..eeeee pnas jer rse...dh lah tinggal taik dlm toilet yg aku suka masuk..aku siap tampal pesanan lagi kt pintu toilet tu.. hai, air bila lah kau nk ada sepenuhnya kembali.. smlm mndi kt PETRONAS ( mjadi saksi ) syok giler mandi..blk jer kat kolej dlm kul 12 ada air..hai sial btul lah..hangin jer rse..pstu ari ni nk tggu tgk ada air kul bape jd mndi lewat la ckit ari ni.. pastu air ni kn belah malam mula la dia xde blk..smlm nasib baik aku sempat mandi, time tu pun air dah kecik blk dh..so, utk mse skrg bekalan air kul 12 hingga kul 8 jer...hahahaha..ok la nak study ckit nih ha...tp nk jgk upload pic berkaitan kt atas ni ar :

sumber air terputus

oleh itu, PETRONAS menjadi saksi


p/s : tlong lah ada air cepat...adui seksa giler kot

No comments:

Post a Comment