cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 17, 2012

j0DoH RaHsiA AllaH ( @_@ )

Awak jodoh itu rahsia ALLAH..
 ☻♥☻
/\/\
.||  .||.
SEKUAT mana awak setia...
SEHEBAT mana awak merancang...
SEJAUH mana awak menunggu...
SEKERAS mana awak bersabar...
SEJUJUR mana awak menerima saya...

Semua itu kerana ALLAH
*
*
*

Dalam cinta, ketika ada sesuatu yg slh, lbh baik mencari JALAN PENYELESAIAN drp mencari siapa yg harus DIPERSALAHKAN... Klu xmmpu mncintai, jgn pernah sentuh hati seseorg... Klu xmmpu setia jgn pernah mengukir janji... Klu xmmpu mengenggam hubungan , jgn pernah beri harapan... Krn hati manusia terlalu bernilai utk disakiti, terlalu mahal utk disia-siakan dan terlalu berharga utk dihancurkan..


*
*
*
tetiba rse nk bjiwa, ermmm sbnarnya baru jer hbs exam * PENGURUSAN EMOSI *, cmne?? ermm susah giler wlaupun objektif sbb aku bc skali imbas jer..teori jer byk masuk..emmm apa pun xpelah mls nk pk. paper last utk sem5 taun 3 ni berakhir pd 20hb iaitu paper major aku * LATIHAN MENTAL *..m0-0d exam dh makin pudar dh nih ar, pk nk blk kg nk rhat puas2, nk kuar jln2 ngn MA & AYAH, ngn DIA ( tu pun klu org sudi )..ntah lah rse nk nangis bila fkir kn masalah aku skrg, gara2 1 mesej!!..jwb CALL xsama sekali, MESEJ 2x5..mls la nk ckp apa, biar la..BEGITU MUDAH DIA LUPAKAN AKU..hanya sekadar mesej "GO-OD LUCK" menjd peneman aku..ibarat 10 mesej dibalas 1 mesej jer.. aku rindu nk mesej ngn dia, aku rindu nk dgr suara dia..tp apa kn daya tu smua di luar kehendak aku, aku redha aku pasrah ( mcm pelakon filem plak )


*
*
*
ok enough dlm BM nya cukup yer..nk qodor tido plak..agak2 kul 4 lg x aku bgun ari ni..huhu, syok tido xigt dunia la weh!! apa pun jom tido zzZZZZzzzzZZZZZzz..





No comments:

Post a Comment