cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 16, 2012

Pengenalan Agama :(

:(  xterkata..1st time exam kuar dewan nangis..org per1 kuar exam tp kuar ngn prasaan kcewa teramat sangat..
nk kata xstudy aku study, terlebih study kot..tp apa yang aku xjangka kuar, kuar..apa yang aku jangka kuar xkuar pun..penat jer xtdo smlm..kul 1 cuba tido tp natang org atas duk melalak2 mcm beruk..aku dpt tdo dlm masa 30 minit jer..YAALLAH knp lah aku blh xigt apa aku study smlm..aku dh study kot, mghafal bagai tp 1 pun aku xigt..rse frust yang amat sgt..
*
*
*
tu lah byk sgt duk gelak..ermmm, x jugak mybe kepala otak aku ni pk benda lain kot..ALLAH nk tutup pandangan.. dh lah malas nk ingat, perkara yang lepas biar kn berlalu n biar kn ia pergi..esk ada paper lg * PENGURUSAN EMOSI * 1 lg paper luar bidang n fakulti aku..ok kita lupakan paper ari ni..xdpt jwb pun xdpt la nk buat mcm mne lg kena redha la.. skrg mse utk SLEEP dalam bhasa melayu nya TIDO sbb smlm xlena sgt tido nya..pastu bgun kne study lg sbb paper esk kul 8.30pg jgk..lg skali beradu kepala otak..ok la,nk tido dulu..tido dlm KESEDIHAN..apa lah nasib aku!! ada pakwe pun pakwe xlayan, mcm xde pakwe lah aku nih..maju plak rumate aku yang nama AWE tu, kata xde pakwe tp msj duk bbnyi jer.. ( opssss termengumpat sorg2 CIK AWE )
*
*
*
SWEET DREAM~~~BYE2

No comments:

Post a Comment