cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 14, 2012

BlacKBeRRy @ SaMsUnG

huh..org lain smua dah maju ke hadapan..aishhh rse mcm nk jgk lah tfn blackberry @pun samsung ke??emm cantek nye lah hai..akak aku pun dh pakai blackberry..huh ari2 duk post kt wall aku,pdhal nk tunjuk dia gne blackberry..hampeh jer..kahkahkah..ermmm pk pnye pk..nnti suh lah MY PA gne blackberry..aku gne samsung..xpun dia gne samsung aku gne blackberry..nnti blh tkar2 tfn..ha!!!! ambik kau mampu ke???hahaha
blh jgk mcm tu kn..hahaha..tp untung laa klu MY PA tu nk bli tfn lg..ermmm mmg tggu bulu putih dulu lah jwb nye kn PA?????hahahaha...aku tau dia akan follow blog aku ni biar dia bc ckit..mne tau pasni ada hati nk gne blackberry @pun samsung ke kan..hahaha, adik PA pn dh maju dh kot on9 FB gne tfn..cewahhhh,abg dia???hahaha sah kn nk on9...bke FB pn xnak...sah kan bke FB,aku ber FB pn marah..kihkihkih

tayang pic cikit bg MY PA tu berkene di hati ke :
BB curve

SAMSUNG GALAXY Y

No comments:

Post a Comment