cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 4, 2012

CiTeR daN CiTeR!!

hahaha...ari rse nk create blog plak lah kn..byk citer lah nk create tp yg pting nk citer pasal ( MIMPI ).. hahaha kelakar sgt2..nk citer pn malu.. MY PAPA pnye mimpi..sgt2 kelakar..nk tau x dia mimpi apa...dia mimpi!!!!! ( tgk bwh ) :

mimpi kahwin!!!?? hahaha,adui mslh nye mimpi tu sgt2 kelakar..kelakar yang xterkata...opssss jgn salah sgka kita org xakan kahwin lg tau...ni mimpi jer..org kata klu mimpi kahwin mknenya lambat lah lagi kahwin tu..hehehe!!!xnk lah citer mimpi selanjutnya...biar dia ngn sy jer tau pasal mimpi nih..hehehe!!
*
*
*
fuhhhh selama seminggu balik kg sempena study week...aku xstudy pn kt kg..blik UKM ni lah baru study..nasib baik blh lah jwb jgk soalan exam ari ni..thanks kpd kawan sy FIFA  n AWE coz fotostat kan sy soalan spot tu...sedebik & sebijik..adalah yg diubahnya jgk soalan tu kn..tp ALAHAMDULILLAH syukur skurang-kurangnya blh jwb,xtinggal kosong lah.. lupakan paper PENGUKURAN & PENILAIAN, tumpuan sterusnya kpd paper2 yang akan dtg ( 6 paper lg nih ).. chayok2!!! i can do it..


yg best nya kn...smenjak aku study nih xpernah aku buat jadual belajar tau..tp exam kali ni aku ada jdual study..jadual tu dibuat oleh MY PAPA, aku tau dia nk tengok aku berjaya.. INSYAALLAH aku akan ikut jadual tu..ni ar jadual yang dia suruh sy ikut :

JADUAL STUDY PERSEDIAAN EXAM

9.30 PAGI - 12.00 TENGAHARI
2.30 PETANG - 4.30 PETANG
9.30 MALAM - 12.00 MALAM

jadual ni bkn dia nak seksa aku tp dia nk aku betul2 fokus bkn main2..asalkan study jer..bkn berFB je sepanjang ari..thanks MY DEAR MOHD AFZAN tp perlu tau mi kamu ni xpndai :(
*
*
*
citer seterusnya pasal tiket balik kg..hahaha,lega aku sebab dh beli tiket utk blk kg..kali ni blk ngn bas lg 21hb sbb tiket tren hbs..xpyh upload pic lah sbb tiket bas yg sama lg..kali ke-4 naik bas sejak blajar kt UKM nih..jd xpyh susah2 nk pk pasal tiket lg..janji selamat sampai ke kg halaman..sukanya!!
*
*
*
dan citer lg!!!hehehe, baru lepas layan OMBAK RINDU..xsia2 MY PAPA download citer tu, boleh lah tgk utk geli2 tu hahaha..best lah jgk..tp time2 last jer jalan citer dia best n mmbuatkan aku nangis..hahaha, apa2 pn terbaik lah citer tu wlaupun brunsur lucah sikit...hahaha, i like!!!


ok lah dh penat dh taip pjg2 nih...mse utk rest!!!muahhhhhh cmt mlm to my CHENTA..



No comments:

Post a Comment