cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 5, 2012

PuAsA


ari ni kali ke 5 aku puasa... puasa selang seli, time rajin aku buat lah...tp apa pun tggl lg 2 ari..xpyh lh nk pk2 ganti puasa lg pasni..untung laaa!!! tgh sibuk study sampai skit mata duk tgk lptop, yelh dah notanya dlm lptop nk buat cmne, td tlis nota ringkas..pstu rse mls nk mnulis bc jer sepintas lalu.. PROSES PENGURUSAN P&P, nota yang byk..huhu, kata lecture exam nya objektif...wihoooo i like objektif..sbb tu bc skali imbas jer..tp nnti kne bc betul2 karang kuar subjektif mampus aku!!! ni aku stop studt jap sbb dh penat mata n otak, mse utk create blog.. 2jam lebih lg nk bbuka, sabar yer perut..nnti nk mkn byk2..tp rse nk mkn cm tomyam2 jer..ermmm sdpnya..tmbah2 klu MY MA yg buat..dap eghhhhh!!! pastu rse nk minum bandung cincau ke,jagung cincau...wallahhhhhhhh!!! menjejes air liur weh...sbar perut, itu semua godaan syaitan..hahaha
*
*
*
tgk jer sblh kiri, amboi syok nya lah hai si RUMATE aku tido!!! oi bgun la...nak asar dah, dah la subuh ngn zohor x buat..hahaha ( just kidding ) saling mengingati yer kawan ( NENEK AWE )...pggl i nenek sgt..k lah nk rehat lah kejap,penat dh...

muaaaahhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment