cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 13, 2012

RaSa NaK....????

mesti ttnye2 nk ckp apa kan...hehehehe, xde apa lah sj je wt status nih... dah byk ari x meng-update blog yang x seberapa nih..hurmmm 4 paper exam dh lepas..tggl lg 3 paper yang perlu dtempuhi..ari ni mO-Od nk study xde lg.huh,esk lah start study..exam kali ni rse mcm lebih study drp exam2 sebelum..klu dpt pointer yg xsberapa pun xpe dh puas ati dh sbb aku study..dh aku ni bkn nye pandai pn..kurang ckit drp pandai..ckit jer..bkn bodoh...xbodoh..bak kata AKU TAK BODOH!!! hehehe..yelh ingatan aku ni hanya JANGKA MASA PENDEK..tp ada kalanya ingatan aku nih berada pada tahap JANGKA MASA PANJANG..otak xberapa nk sekata kata kan..huhu..
*
*
*
huh...dan tggl lg seminggu utk aku pulang ke kampung halaman aku..SYG sy??? ofcoz lah tgh tggu sy tu ar..hahaha..MY AYAH n MY MA jgk mesti lah tengah ready utk hbskan duit utk ank ppuan dia nih..mana x nya klu dh nk tu nk nih..sy xkn mnta ngn MY SYG, sy bkn kaki kikis harta org..opssssss!!! melainkan dia nk blanja lah kn..huhu..ada 1 lagi yg tgh tggu sy...hehehe sape lg klu bkn MY BEQ si putih tuh..kihkihkih..
*
*
*
so,especially for MY PA, tggu your DINDA blk yer...jgn lupa ambik MI

p/s : jgn jelesssssss ek!!!hehehe

No comments:

Post a Comment