cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 19, 2012

AL-FATIHAH...

3 februari 2012 hari JUMAAT jam 10.45mlm, kembali lah seorang SAHABAT ke RAHMATULLAH...  NURUL HANIS AFIFAH, nama seorang SAHABAT yang xakan aku lupa utk selamanya...SAHABAT aku ketika kecil hingga lah nafasnya terhenti... banyak kenangan manis yang kami lalui sejak kecil...aku rindu saat2 tu...tp dia dah xde...dia dah pergi buat selamanya...dia dah tinggalkan kenangan tu kpd kami ber2 iaitu aku n COUSIN aku WANI... ari AHAD sebelum pemergiannya, sempat aku berbual2 dgn ARWAH..tu lah kali terakhir aku berbual dgn dia, x aku sgka rupanya ari itu adalah ari last kami jumpa...dia ada ckp ngn aku dia demam..kami berbual mcm biasa jer, xde perubahan yg blaku ke ats dirinya... tp ari tu aku rasa aku xpuas utk berbual dgn dia...dia turun dr umah aku..kebiasaannya dia akan toleh sambil berbual lg, tp ari itu dia xtoleh pun utk sambung berbual...mybe itu lah petanda dia memang dah berubah...tiba2 rasa sedih bila igtkan kau SAHABAT...YAALLAH cepat masa berlalu sudah 16 ari dia pergi meninggalkan kami semua, apa pun aku doakan kau tenang di sana,aku doakan kau di tempatkan di kalangan org yg beriman...aku doakan kau bahagia di sana SAHABAT...

AL-FATIHAH buat seorang yang bergelar SAHABAT

No comments:

Post a Comment