cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 9, 2011

sO DaMn!!!

ari ni rasa bengang betul ngn driver bas...ayat dia " yang kelam kabut tu knp" eh bodoh betul lah nate driver tu..aku kelam kabut sbb kls aku kul 3 bodoh...kalau aku tau ada org nk turun aku xde lah kalut nak naik bas tu...bodoh btul..kalau bas tu rendah mcm kereta xpelah aku nampak lh kn ada org nk turun..bangang..bangang...bangang... pastu tgk2 senior aku yang nk turun..aku pn melawak lah dgn akak senior tu " oh kawan sy rupa nya" natang driver bas tu ingat aku ckp kat dia agak nya blh dia ckp cmni "kawan x kawan" tp aku xdgr ayat tu...rumate aku yang dgr ayat tu...klu aku dgr mmg aku xnaik bas tu..rela g kls lwat n naik bas blakang jer... apa lg aku pn naik n ngn slumber n pantas nye mulut aku kluar pktaan " marah2 org,period ke apa"...tipu lh kn klu natang driver tu xdgr.. smpai jer kt FAKULTI PENDIDIKAN ( tmpat aku blajar ), ngn slumber aku turun tanpa ucap trima kasih...mampus ah..kau tu driver bas jer pn ada aku heran ke..aku naik bayar bkn free...klu aku ada knderaan aku sdiri mmg aku xnaik bas..aku lintas jln sbb kelas aku kt dwan kuliah KTAMS, natang driver bas tu pn pandang kt aku mllui tgkap...apa lg aku jeling lh..ambik kau..kau salah org lah nk sound...org nya muda lg tp pgai mcm babi..kurang ajar gila lh kn sound2 org dpn org ramai cmtu,igt kita ni apa..xde maruah??? sampai skrg rse bengang giler bila ingat pasal td...eeeee..
*
*
*
aku citer kt dia tp mcm xde perasaan jer..emmm baik xpyh citer...sorry lh syg klu citer mi tu buat pa myampah sbb duk bceriter jer kn..ada org jenis xske dgr criter2 yg xbfaedah tu..tp just nk kongsi jer..tp xpelh,xkisah pn xnk dgr...sorry sgt2 lh...

kesimpulannya :
nak naik bas lepas ni tgk dlu driver nye!!!
klu mamat bodoh nk mampus tu lg XPAYAH NAIK!!!

nak citer apa2 kt dia???
lain kali kena PIKIR dlu.. :(

No comments:

Post a Comment