cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 9, 2011

aRRRR PiNtu RoSaK!!!


gara2 menatang nih aku xleh kuar bilik...nk berak cmne ni???
baru jer balik dr mandi,tiba2 bnyi "toktoktok" ehhhhhhhhhhhhhhh...rumate aku nk msuk bilik..aku pk bila mse plak aku kunci pintu nih,beria aku bangun smbil bebel...igt guna lock bwh tp x....tiba2 " AWE,pintu bilik xleh buka...ITA xknci pn " tp pk2 klakar pn ada,nk marah pn ada...mmg nsib ah stiap semester kena tukar tombol baru...4 semester aku duk kolej nih msti semester pertama stiap taun kena tkar tombol baru..damnnnnnn!!!
nk kata ganas x ganas pn,tombol cmne nk ganas apa ke benda nya!!!

No comments:

Post a Comment