cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 15, 2011

KoNgSi


hehehe..ni hanya nk kongsi jer..dah pandai buat movie maker...yahoooo,tp ni hanya permulaan jer,baru nk blajar katakan..huhuhu,rumate aku lah yang mgajar aku buat benda ni..jd aku pun layan kn jer..hehehe..ni adalah video pertama yang aku hasil kn..
*
*
*
video apa lg klu bkn video yang mengisahkan aku dan dia ( MY PA )..sj buat ni nk tunjuk kt dia..cantik kan SAYANG..penat tau buat..hehehe..
*
*
*
so,xnak cakap byk...LAYAN lah ek..klu rse lambat loading tu tggu lh...hahaha

P/S :  bg yang xsuka tgk  saya syorkan jgn tgk lh sbb sy buat video ni khas utk dia...sape yang xfaham erti cinta tu duk diam2...klu xpenah rse cinta dr sorg laki pn duk diam jer..hehehe

No comments:

Post a Comment