cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 15, 2011

SeNaNg Ati SaYa MalaM Ni...

baby ni comel sgt2...dia nampak epy jer..tu lh perasaan aku skrg, sgt2 epy...wihuuuuu!!!
syg dia sgt2,syg jgk dia kt aku kn...ayat mgugut aku mjd kot..hahaha, berusaha dia call aku kn..
terbaik lh sy..kikkihkih..
*
*
*
MI mnta maaf ye PA sbb benda tu myakitkan hati kamu..mana MI tau kn..PA xpenah citer pun kt MI pa ada masalah ngn your cousin tu..kalau tau MI xbgtau plak kat PA pasal tu..baik MI syp sorg2 jer..MI bkn apa, MI bgtau sbb MI pk tu sepupu PA..xsedap lah klu MI xbgtau PA MI..MI minta maaf sgt2..ok lepas ni MI xambik tau dh pasal dia k..
*
*
*
sy ske ayat dia "baik gemuk lah MI" hahaha..sgt2 comel,biasa dia akan ckp "MI gemuk, PA kurus nmpak pelik plak".. tp kali ni dia ckp "blaki nnti gemuk jgk" opsssss...bila tu i nak blaki..??lambat lagi kn..hehehe..blaki tu lain kira lah SAYANG..saya xnk gemuk skrg..berat bdan yg xpernah sy jgka 55.5kg!!!! fuh tidak berat bdan sy melampau naik...xnak...berat sgt tu kot...nk kurus tp mulut ni asyik nk mkn jer...nape yer???ermmm cmne nk kurus ni,joging?? mls nye..mnum teh krus?? mmg dh tengah mnum..adui..

gemuk mcm baby ni xpe,CUMILLLL hehehe..
*
*
*
saya berangan nk dapat baby montel mcm tu..alalalala~~~CUMIL sgt kn..saya jgk berangan nak dapat baby cmni :


alalalala~~~CUMILLL nya lah hai..nak2 plak GIRLS kn..CUTE nya lah hai!!!hehe.. insyaallah klu rezeki xke mana kn..heheehe ( sekadar angan2 jer )..bajet jer lbih...xde kene mgena dlm cter ni..hahaha sj je gatal tiba2..CUMILLL kn klu perempuan :

nampak keikhlasan seorang ibu dengan membawa 2 mengendong anaknya ke mana sahaja dia pegi...very nice!!
*
*
*
apa pun terjadi sy SAYANG awk KETAT2... ;)


No comments:

Post a Comment