cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 9, 2011

LUAHAN HATI ZUHASNITA BINTI MAT JARI



gara2 FB nk gaduh ngn aku..tolong ar!!!perlu ke mcm tu...aku nk msj tp buat aku gano??layan aku gano???pahtu sibuk kaitkan FB..ingat aku ni xde perasaan ke..drp ore xlyn aku baik aku buka fb...aku pn bosan duk conggok sore2..buko FB pn salah,xbuko FB pn salah..aku ni mari cni ngaji,byk bnda aku kne tau..info mari dr FB tu pn xleh pehe ko..doh BOSAN sgt gak cri hok blh isi KEBOSANAN tu...aku nih membosankan kn...



nak jadi ppuan baik2 pn salah..bila bercakap aku berlapik je,tp bila ore start mmg xdelah berlapik2..aku tringin jadi mcm pic atas ni sntiasa mnunjukkan aku ni BAIK tp klu ore wt taik aku pn blh wt taik...BOSAN???? ok mcm aku ckp kt ats tu ar...tgk balik kt atas tu...aku mmg xkn blh jadi mcm ppuan dlm pic tu,slagi ore xbg aku pluang utk jd gtu...



teringin jd cmni!!!! aku dapat ke mrasa smua ni??? dpt ke??? romantik nya!!! tp aku xkn dpt smua ni klu asyik nk cri salah aku...nk cari gaduh ngn aku...nk cari pasal ngn aku...plz ah,xlayan aku tp nak cri pasal ngn aku... msti doh lupo aku ni MANUSIO jgk...aku ado HATI...aku ado PERASAAN...aku msj tp ore buat aku mcm LEMBU...layan2 xlayan jah ngn aku...nak JUAL mahal gpo ngn aku..??nk tunjuk EGO gpo ngn aku..?? pk2 kn lah...JANGAN SALAHKAN ORG LAIN SEDANGKAN SALAH TU DATANG DARI KITA SENDIRI!!!

No comments:

Post a Comment