cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 10, 2011

EpY + kEciK Ati

epy sgt ari ni,dpt naik gajah!!! gajah tu nama BOBOT..hehehe cmel lh dia..hehehe,tp pic naik BOBOT xde sbb org lain ambik gmbar n gne kamera org lain bkn kamera sy...blh share pic duk dkat gajah tp bkn BOBOT, MALA namanya,hahaha...ni dia ar :

tara!!! tpaksa..hahaha
perasaan takut mghatui diri....

tu dia ha kacang yg sptutnya d beri mkn utk gajah!!!
tkut pnye pasal xlepas2 bg...geli ngn belalai dia...eee
tp bg jgk tnpa sntuh belalai dia...

dh ckup dulu utk pic gajah oh gajah..hahaha..ni lg byk cter..ermmm pasal dia!!! knp dia xbg tau aku dia g stadium sbb tgk :


bola ni ar..dh benci sgt ke kat aku sampai xleh bgtau aku yg dia nk g stadium...aku call dia sbb nak tau dia buat apa jer,tiba2 bnyi bsing n dia ckp duk stdium tgk bola...KECIK ATI aku..aku blh jer bgtau dia yg aku nk g pahang tgk gajah..2 ari sblm pegi lg aku bgtau dia..tp dia duk stdium bru ckp..tu pn sbb aku call,klu x mmg xkn ckp lh..aku ni dh xpenting ke dlm hidup dia??? knp dia buat cmtu??? apa salah aku???xpelh mybe dia lg happy dgn kwn2 dia,aku pn happy jgk tp aku cb bls msj dia bila dia antar pic ni :


NUR MARISSA ank buah girl dia.. tp dia syp ngn gitu jer..aku pn biar kn lah sbb nk kne dgr ceramah pnye pasal kn...pegi bkn sj2 nk jln pn..tp smpai je kolej dlm kul 7.30 jgk lh aku smpai..aku pn bsihkn lh diri aku..pstu call lh dia rupanya xbgtau ckit pn g stdium.. sgt2 :(, xpelh dh xigt kot dia ada AKU ( MI )..xpelh nk buat mcm ne kn..smpai skrg tggu msj dia..igt lps letak tfn dia akn ckp "SORRY PA XSEMPAT BGTAU G STDIUM" skurang2 nya sjuk ati aku..tp 1 msj pn xde...bharap lh sgt aku ni kn..dh lh trus letak tfn!!! dh lh NITA mcm lh mu xpenah ore main letak jer tfn...dh biasa kn..
ok lh dh rse ngntuk dh sbb 1 ari ari ni bsama gajah oh gajah..esk nk kne g jd JONG BAGI BUNGA SISO plok..tu pn klu ado transport...klu x,duk bilik siapkan assgnmnt jer lh...ok lh
papai/babai/tata/bai/bye

No comments:

Post a Comment