cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 17, 2011

JoM BaLiK KaMpunG

tiket dh beli..hehehe,nk blk kg..nk blk ngn tren tp tket nya dh hbs..ni adalah kali ke3 aku naik bas utk blk kg sejak aku blajar kt UKM nih..yahooo minggu depan blk kg sudah...selama beberapa ari jer sbb minggu study week (study ke aku kt umah).. xsbar nk blk nk jumpa ngn my PAPA...opssss mula2 nk jmpe ngn my AYAH n MAA lh..hehehe..tp ofcoz lh nk jmpe ngn my PAPA sbb dia yg akan ambik kt PASIR MAS nnti..hehehe..tggu kita blk tau awak..hehe..kali ni tringin nak naik bas MAHLIGAI..mcm best jer bas tu yelah abg aku klu blk kg mesti naik bas nih,tu yang rse nak naik bas nih juga.. sblm ni naik bas MESRA LINER n TRANSNASIONAL.. bas transnasional tu mcm hampeh jer..tu xnak naik..bas MAHLIGAI ni mcm best jer..bas 2 tingkat ooo..hehehe..dh lh seat sorg2..lg best aku menggayakan duduk aku..hahaha

hehehe...jom balik kampung!!!!

p/s : tunggu mi yer pa..muahhhhh

No comments:

Post a Comment