cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 13, 2011

MiSs U SyG!!

*
*
*

tadi layan citer CINTA ELYSA EPISOD AKHIR..sdih sgt2 time part ELYSA tlis kt cermin SELAMAT TINGGAL SUAMIKU..ermmm dgn xsemene nya air mata aku mgalir..pastu BOTAK a.k.a ARIL tfn elysa...rupa2 nya elysa ada kt umah tu xg mne2 pn..lagi aku mnangis...hingga lah part mak jah tu dtg bg bekal..pdahal part tu xsedih pn aku still mnangis sbb tiba2 aku teringat kt DIA ( pa aku )..rindu sgt kt dia..rindu time2 dia pujuk aku bila aku nangis..tp tu dulu,skrg dh xde semua tu..aku nangis lg dia nak aku nangis bkn nya dia nk pujuk ke apa..ermm xpelh mls nk cter lebih2 kn ada yang tarik muka,ada yang gaduh besar lg kn...byk ari dh xmsj ngn dia..mlm ni msj tp dia lyn xlyn jer..ermmm..smlm jer dia call aku happy sgt2..tp rupanya hanya sekejap jer aku happy..hanya bberapa minit smlm jer..ermm..xpelh awak buat kita gni..
*
*
*

kul 7 td duk layan cter ni..best sgt2 cter ni..huhuhu..blh nangis jgk..hahaha..aku nangis sbb mak si DHIA tu sgt2 syg kt anak dia..mcm MA aku syg kn aku jgk lah..hehehe..pstu si ZIKIR tu romantik sgt..bgus nya lah hai..hehehe..
*
*
*
tp yg paling feeling cter CINTA ELYSA tu lah..hahaha..

apa pun P/S utk awak ( my pa ): mi syg pa sgt2 k..rindu kamu sgt2

miss him :(

No comments:

Post a Comment