cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 12, 2011

CaRiNg!!!

tiba2 bnyi tfn ( nada deringan - pelengkap hidupku ) lagu yang MY PA download..igt lg dia suh dgr lagu ni dulu..tp aku ckp "ala xsedap pun" hahaha..tp bila dgr selalu sedap jgk rupanya lagu tu..hehehe..rindu lh kat MY PA..ermmm tp xtau lah dia rindu aku ke x ( MI dia ni )..dulu dia ske kejut bgun subuh...skrg x,aku pn dah lama kot xsmbyang subuh..dosa jer aku ni..huhuhu..sbb klu org xkjut aku,aku kunci jam saja jer...ttup tdo smula..huhuhu..tp mlm ni jam 10.27 malam dia call aku tnye pasal aku,aku buat apa,dh mkn ke blm.. caring jgk rupanya dia kt aku..huhuhu..


aku tringin nk tau knp dia tiba2 call aku mlm nih..huhuhu,nk kata dia rindu aku,xmungkin kot!!
tp xpelh org dh caring tu pn aku bsyukur...nk blk kg jer aku rse!! sdp nya blk kg..huhuhu,tggu lh biar siap smua assignment dulu bru blh blik kg..kihkihkih..yang tu lg penting kot...walaupun dlm hidup ni dia lg penting tp keje yang xsiap perlu disiapkan dulu...tu yang dia suruh..igt lg pesanan dia "time belajar belajar".. byk ari dh xmsj btul2 ngn dia just msj 2 3 msj jer..kdang2 xmsj lgsung..aku salah lah sbb aku yang busy..sorry lah SAYANG byk keje lh sem ni..nnti kita jumpa kat umah ek SAYANG


P/S : sayang kamu ketak2!!!!

No comments:

Post a Comment