cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 17, 2011

MenYaYaT Ati!!!!

sebelum peristiwa menyayat hati tejadi....sempat lg kami :

posing sakan!!!! bersama 2 girls SUKRES yg comelllll2
**
**
**

Guru ibarat sebutir mutiara!!!

*
*
*
cgt2 tharu melihat video yg ditygkan kt kls teknologi pendidikan td...ermmmm...seksa nye mjd seorg guru bila di hantar di kaw pedalaman...aku hingga menitis air mata melihat keadaan2 cikgu itu...tiada komunikasi,tiada jalan,tiada elektrik...bagaimana klu aku di tempat kan d sne??? mmg kurus lah aku agak nye..naik bot smpai 3 jam...ada yg 1 ari...perghhhhh...bgitu lah khidupan guru di pedalaman...aku tgk sorg guru ppuan pndai main gitar...tu adalah 1 cara mgisi masa lapang mreka...klu aku nk main apa lah agaknye...bak kata org klate main lah "dekcok ambak" hahahahaha...mmg guru kt sana byk mghabiskan masa ngn pelajar jer lah..yg x tahan tu family mninggal pun xtau...blk cuti sekolah jer lah baru tau ada family meninggal...YAALLAH begitu berat dugaan yg Kau berikan..klu tjd pd aku.... ALLAH jelh yg tau...cgt2 sedih!!!
*
*
*
menangis aku dalam senyum!!!

No comments:

Post a Comment