cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 15, 2011

HePy + GeRam

eeeee...cgt2 gram ngn si dia...suka wt org cakit ati!!! dia just kidding...tp nape aku xleh trima grauan tu..tp hepy bila dia pjuk sy blk..hehehhe...xblh blah hbis t4 dia cll aku..hahhahaha..pdm muka sape suh call...skrg ni dia g tgk bola...tggl la sy,sdh tentu nya tnpa msj lah tu...dh tau cgt pgai dia tu...tp xpe aku hepy,wlaupun grm ngn dia...asyik nk wt org mrh jer..pas2 dia nk wt org mrh,last2 dia pun nk mrh jgk...apa la!!! kul 9 jap lg ada pjumpaan pgetua...sptutnya aku ada meeting perdana ni..tp pilihan tbaik adalah g pjumpaan pgtua ( padahal tkut kne buang kolej ) hahahaha...byk bnda yg kelakar ari ni...ngn dapat sudu kecik nye time nk mkn td...cgt2 klakar...cmne nk mkn kn ngn sudu kcik + garpu yg bsr..hahahha..mcm apa jer la...apa2 pun cgt2 hepy...kikikiki

No comments:

Post a Comment