cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 15, 2011

KuRuS @ MaKaN

fuhhhhh!!!! ari ni dh masuk 2 ari dh xmkn nasi ni...agak2 blh kurus x???? wlaupun smlm jogging tp still blh kuat smpai ari ni prut kosong... My MA pun ada call smlm siap membebel2 lg coz xmkn..huhuhu..kata MA :

ma: make doh???
aku: xmake pun ari ni!!
ma: bkpo xmake...ar....sakit gak susah lah
dan bla bla bla...

hehehehe...ntah la bila nk g mkn nih...diet la sgt...padahal makin gmuk..kihkihkih.pstu si dia pun call sblm gaduh lah dia tnye mkn jgk,aku ckp blm..dia suh mkn tp aku xmkn jgk...biar...klu aku skit dia rsau jgk nnti...mula lh call2 aku lg kn...ermmm..sedih!!!!
lapar!!!!!arghhhhhh

sad!!!!ermmmmmmm

No comments:

Post a Comment