cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 18, 2011

FoRgiNg...

kampus kami kena forging!!!!!hehehhe


!
!
!
Kolej Rahim Kajai kena forging....busuk gler bau....dh lemas aku gak bilik nih..huhuhuhu...krn dak kls aku kne denggi bru lah dia nk forging klu x conform xde forging2 nih...nyamuk ada jgk forging pun...lg byk ada lah...ermmmm...igt kt kampung...dulu ada jer forging nyamuk nih...tp skrg dh xde dh...slagi xde org kena denggi slagi tu dia xkn forging...klu ank buah aku dgr mesin forging nih...conform tkut...siap ngis2 lg lah ni...hahahahaha...aku pun rse berdbar bila dgr mesin forging tu bbunyi..hahahaha...bkn tkut tp tiba2 rse seram jer bnyi nye...apa2 pun pengetua baru kolej nih bgus....ambil berat pasal penghuni kolej nye...biasa lah yg kena tu JAKSA kolej nih...dak SUKRES lak tu.....hehehehehe...popular plak dak SUKRES kn...bkn popular ngn apa!!!! popular sbb kena denggi...!!!kikiki
!
!
!








No comments:

Post a Comment