cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 16, 2011

MaLu!!!!!!

?
?
?
?
dia pggil aku rupanye....adui..malu giler kt kelas sepanyol ari ni...kena marah::::::::ermmmm...lecture tu taik tul la...malu aku dibuatnye...dh la beg aku jatuh...nk ambik beg...tiba2 " Hey Chica"!!!!!!!! jwb roomate ku jgk....."hey"!!!!! ( melatah )...aku pun pandang lah lah si roomate aku tu...sbb dia melatah...rupanye lecture tu pggil aku...kami bengong kjp fikirkn pkataan CHICA tu...lupa tu dlm bahasa sepanyol.... PEREMPUAN!!!! ouchhhhhh cgt2 malu... pastu yg xleh blah dia membebel dlm bahasa inggeris....lg la kita org xfaham...so,wt bodoh jer...malu ttp malu lah kn...dh kne marah cmtu...malulah...tiba2 lecture tu tnye "COMO TE LLAMAS"????? hahahahaha....laju jer aku jwb "ITA"....dalam ati malu nye dh la siap tnye nama plak tu.....aku trus bgtau MY DEAR...urmmmmmmm..malu cgt2









1 comment: