cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 15, 2011

HaNtu KoLeJ RaHiM KaJai!!??

takuttttttttttttttttttttttttttttt....

adakah ia btl2 wujud??? ari ni aku dikejutkan dgn kejadian histeria kt kolej ni...xboleh blah tu kn kbtulan aku lalu sblh dia plak tu trus bnyi gelak...( hahahahahahaha ) lenih kurang cmtu la dia gelak...tkezut aku dibuatnya...dr apa yg senior2 ckp dh 2 org dh kena histeria tu...eeeee seram nye...aku igt kn knp la rmai2 bkumpul td...igt kn kes kne tangkap khalwat ke kn...dh tiba2 mamat tu pgang tgn ppuan tu...rupanye kes kne rasuk hantu... kjdian ni blaku awal kul 9 td..cgt2 awal....waktu isyak la dkatakan tu!!!ish mcm2 la jd..blok D dh dkat ngn blok F tu....doa2 moga xde apa2 tjd kt dak2 blok ni...aminnnnnn..


No comments:

Post a Comment