cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 14, 2011

1sT TiMe MeeT Si Dia

malu tapi mau!!!

1st time jumpa aku suka tgk syuman dia...bila aku tgk muka dia hepy mbuak2..hehehehe..tu agak nye di katakan CHENTA...al-qisah nye aku ngn dia sbnarnya adalah krn sorg mamat ni mengenakan kami b2... aku time tu baru sampai skolah bsama2 kwn2 ku...tp yg aku igt aku bsama my cousin WANIEY,my friend FARAH & YUSNIRA...kami mmg akan ke skolah bsama2 setiap ari..masa tgh jln nk naik ke kelas tu....ada la mamat2 ni duk melepak bwh pokok tanjung dkat blok f3 (dulu lh) skrg tmpat parking moto dh kt ctu..dia pggil aku n bgtau aku PEJE kirim salam..aku syum (dlm ati sape PEJE tu???) hahahha..aku xknl pun si dia...slm ati fuhhhhh rupanye aku ada secret admire...kahkahkah...balik jer umah ada 1 no phone yg x dikenali call aku (no phone umah yg naik kt phone aku),aku pun angkat...tkezut dibuat nye tiba2 dgr suara laki call aku...dia ckp apa tau?????

si dia: hello,ni Nita ke???
aku: yer ni Nita..sapo nih???
si dia: ni Peje...
aku: oh Peje (dlm ati..romantik jgk suara dia nih)
si dia: sory ah pasal sain2 aku td..puok dio sj nk mampuh kito..
aku: ok jer,xpo pkara biasa jah tu
si dia: knl ko dok aku??
aku: ntah lah xknl pun...
si dia: emmm,aku knl mu mse aku f3 lg aku knl mu..
aku: knl dr mano??? (popular jgk aku yer)
si dia : aku sokmo tgk mu time aku duk main bola n mu duk kawad..

OMG malu gilo rse nye...pbualan kami sterusnya dah xigt..hahahhaha

seterusnya kami msing2 mgenali..aku ni gedik time2 skolah dlu...wktu rehat jer msti nk kne tgk dia..bg gula2 kt dia..hahhahahayg xbleh blah siap jumpa kt bilik APD...nk tkantoi ngn cikgu CHE MAN tp bjaya mlarikan diri

No comments:

Post a Comment