cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 10, 2012

SuBjeK BI ???

asal je dgr word BI aku trus rse down giler2 ah...adui lemah smgt aku klu nk kne bckp BI or apa2 jelah berkenan BI nih..biasalah org xterer BI..tu lah mse sekolah dlu main2..huhu
*
*
*
skrg nih plak kne cari artikel dlm BI tjuk nye HEALTH FOOD..aku tau mksud nye tp masalah nya aku dh cri dlm internet tp xjumpa2..yg jumpa dlm blog..dia xnk dlm blog...adui,srabut xhbs2..org lain dh siap cri,isnin ni nk kne presentation je..aku msih mcari, mana xnye org dh dpt assignment aku bru msuk kls..hahaha..
*
*
*
PRESENTATION??? ni lg 1 hal, tntu2 kena speak kn...adui mampus lah aku...mmg kluar sleng klate ni kn..hahaha, yg xblh blah suh kritik jurnal tu lah plak..adui...kne praktis nih..ok lah dadaaaaaaaaaaaaa nk praktis dlu!!!

No comments:

Post a Comment