cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 26, 2012

StiLL~~~

untuk en3 ni..aku still xdpt sbrg msj dr DIA..sunyi sepi tfn aku..sampai tarikh mati pn xperasan..klu MY BRO xmsj aku ari ni mmg xtgk lah expired t4 tu...2mggu dh xmsj ngn DIA..rindu?? tipu lah klu aku ckp aku xrindu..
dgr je bnyi msj ( tema msj ringtone - angry bird ) igtkn DIA yg msj..angau pnye pasal..pastu tgk2 msj CELCOM..huh hampeh je..dlm ati terdetik..xpyh perasan NITA...bkn DIA..bkn your PA ok..pastu MY BRO pn antar lah t4 ( tu pn 1inggit je-kedekut pnye abg )..bls2 msj MY BRO pstu dh trus syp tfn nih..ptut lah ari ni rasa xnk call MY MA AYAH..rupanya t4 tarikh mati..huhu 1st time tarih mati time duk UKM...serius mmg xperasan pn t4 hbs..emmm,aku akan ttp tggu msj dr DIA..biar lah smpai aku mati pn.. :(

No comments:

Post a Comment