cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 5, 2012

23th???

makin tua makin cantek!!! makin tua makin cantek xpe,janji xberperangai yg blh mmbuatkan org menyampah..kita ni dah makin tua perlu sedar diri...ermmm umur aku pn dah hampir sampai 23 taun..lg 2 ari jer tinggal..xtau lah si dia igt ke x kn..ah biar lah berckp ngn aku pn xde perasaan ni kn plak nk wish kt aku..dh lah,mls aku nk pk ok sbb aku rse sgt2 kcewa dan hampa..kita ni perlu matang dan cerdik dlm berfikir sbb umur dh makin tua..hal2 yang xmunasabah pun nak gaduh dh mcm xde jln pyelesaian..ok aku makin MATANG a.k.a MATURED ok?? jgn jd keanak-anakkan @ kebudak-budakkan...
wah cantek kn no ni...hehehe dh mcm jersey Achu Mucuk
opssssss terlink nama plak kn..hehehe!!!

No comments:

Post a Comment