cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 20, 2012

MiSs HiM OkIeSssssss

xtau lah knp ari ni MO_OD sgt2 hilang..ermmm xtau nk ckp apa, MISS kt dia bila tgk pic2 kami..tp rindu tu xtau nk diluahkan cmne..just luahkn dlm blog nih jer lah..skit nye kpala ni..byk bnda pk..mybe ALLAH nk uji diri ni..rasa lonely...rasa kosong mcm lgu najwa latif tu.. :(
*
*
*
SURIA cinta mjd peneman ati..dgr ucpan2 kasih syg org jer lah..diri ni nk luahkn pn xmampu dh nk luahkan..
sensetif?? mmg sy nih sensitif...ermmm
*
*
*
nk buka FB dia xleh dh...dia tkar psword..aku pnye psword aku dh tkar kpd yg asal..tp dia xbgtau pn pasword..mlsh nye perlu ke dia tukar psword YAHOO skali..kn tau aku sntiasa bke emel dia..penting sgt2 emel dia tu..fuh biar lah, mybe dia ari2 g bke kot...xperlukn aku pnye perkhidmatan dh kot..k AWAK xpelah AWAK
*
*
*
nk share lagu KOSONG by NAJWA LATIF

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong .. kosong 

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong

MISS KAMU SANGAT2 SYG!!

:(


No comments:

Post a Comment