cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 24, 2012

SeaNdaiNya DaPaT??

emmm..boring sgt2, mlm ni tiba2 jer mengalirkan air mata..sgt2 sunyi..sgt2..mmg xterkata sunyi nya..
aku xpernah rasa mcm ni sunyi..YAALLAH YA TUHANKU knp aku rasa mcm sedih sgt2 YAALLAH..knp kau uji aku sebegini rupa YAALLAH..knp aku yg perlu tanggung semua ni YAALLAH..
*
*
*
rindu aku xterkata YAALLAH..2 minggu KAU uji aku ngn ujian yg dahsyat YAALLAH..knp YAALLAH??
seandainya dapat aku undur masa, ingin jer aku undur masa tu YAALLAH..tp aku hanya mampu merancang jer, KAU yg menentukan semua tu..aku yakin ada hikmah disebalik semua ni YAALLAH..
*
*
*
terima kasih YAALLAH kerana KAU bg peluang pada ku untuk sntiasa mengingatiMU..terima kasih YAALLAH..
*
*
*
MO_OD : nak blk kg :(


No comments:

Post a Comment