cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 29, 2012

:'(

ari ni perasaan nk ngis puas2 tu jer..xtau lah hati ni sgt2 tersentuh ngn segelentir perkara...
mana MY PA??? dulu klu aku sedih msti dia yg tenangkn aku tp skrg dia xde kt cc aku..sahkn nk ada d cc aku msj aku pn dia xnk..ok aku sgt2 sedih..ramai sgt2 yg menyakitkan hati ni..tfn MY MA td xrasa skit hati lg pun tp just nk tenangkan hati yg skit semalam..tp bila bke FB bertambah sakit hati aku..
*
*
*
PA ore nk PA ore... :'( , susah sgt ke smua ore nk baik ngn ore..jhat sgt ko ore nih?? apa salah ore ni PA..
*
*
*
mmg susah utk memuaskan hati org...mmg susah utk mengambil hati org..sgt2 susah sbb diri ni seorg insan yg hina...sgt2 hina..aku xpernah rasa sesedih ni.. yes org blh memburukkan aku, org blh menghina aku tp jgn lah tunjuk sgt diri aku ni sangat2 hina..sgt2 buruk sbb aku tau aku mmg hina...aku mmg buruk..
*
*
*
bak kata org " bila susah cari MA " yes mmg bila susah aku cari MA tp xsemua benda aku crita kt MA sbb aku lebih selesa bercerita kat MY PA, tp bila dh lama xberhubung MA lah tempat jd pendengar cerita..tp rasa sdih tu msih terasa sbb MA hanya akn ckp " ikut dia lah, kito xmampu kn nk buat gano "
tp bila bercerita kt PA msti dia akn ckp " PA kn ada "  jd di sini ngn dua insan yg saya syg ni sy selesa utk bercerita..ok...tu time xgduh..time gduh xde lah PA, sahkan PA msj pn xde..rindu nk dgr DIA ckp cmtu...
*
*
*
YAALLAH KAU KUATKAN LAH HATI AKU NI YAALLAH, KAU BERILAH KESABARAN KEPADA AKU YAALLAH, SESUNGGUHNYA AKU XMAMPU UNTUK MEMIKUL SEMUA NI SORG DIRI YAALLAH..

No comments:

Post a Comment