cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 13, 2011

waKeNaBeB~~~

?
?
?
woooooooooooooo...mmg aku tkena mlm nih...mlm last pggilan free sempena bday aku...arghhhh
PAPA kamu mmg jhat...mcm lgu nih :

Aku aku
Bagaikan sudah terkena mantera cinta
Dari manakah kau datang menyerang
Diriku diriku
Yang disangka kebal
Oh jahatnya kamu
Jahatnya kamu

hahahaha..papa ku mmg mjadi ah kne kn mami mu yg tsyg nih...aku call jer dia tengking2 aku..adui siap terpk sjenak..."apa salah aku"?? "knp dia tengking2 aku"?? rupanya
ouchhhhh...mmg aku trus
menangis cm baby nih ar!!!
hehehe..kul 12.03mlm..aku call lg..tb2 terdgr nnyian :
aduh!!!!! sgt2 skit ati...malu pun ada...geram pun ada...hepy pun ada...thanks my papa
kamu kena kn mami mu ini btl2 kena la beb..thanks sgt2 cyg..eeeee....siap kamu nnti pa!!
bab kata pepatah melayu "ADA UBI ADA BATAS ADA HARI BLH BALAS"
siappppppp...
realy2 mizz u papa..
p/s : kpd my papa jg diri elok2, jgn nakal2 tau...mami syg papa..nnti kita jumpa kita borak pjg2 yer..nk tfn tnpa pggilan free mmg x lah kita nih..bkn jenis kita kn pa..huhuhu..lgpun kita nih bkn ska mnunjuk2 pun..luah perasaan dlm msj jer lh nnti yer..hahahha...mghabiskan kredit jer call...xgtu..bkn ckp apa pn!!! hahahaha

No comments:

Post a Comment