cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

KeNaPa???

*
*
*
ermm..aku xtau lh apa masalah aku nih..post bnda plik2 pun xleh.. SALAH KE???
tu psoalan yg timbul mesti org pndang aku yg slh dlm hal nih..tp sorry to say, aku nih hnye pdgar stia wlaupun dr sblh pihak...mcm lah aku xpnah post maki hamun org nih...aku pun ada mslah aku jgk...ermmm yelh,aku nih byk mnumpang org so pasni xpyh lh aku nk tumpang2 org...
agak terasa la wt aku cmni..mmg org xtau dituju kn utk sape tp bg yg tau tu mmg pandang slh aku..pdhal aku tuju bnda tu kt org lain...
*
*
*
BALIK PASAR TERUS POST itu yg mjd mslahnye..sorry lah kte b2 xde mslh pun...klu nk pk scr logik lah knp nk trase ngn post tu sbb kte b2 mmg xde mslah..ermmm org klu dh nk mrh kn mcm2 lah...kami mmg baik smenjak 2 menjak nih...adakah tu pun SALAH?? masing2 berkogsi criter tu jer..syok plak dgr criter yg dia bgtau...tu yg mjdkn kami rapat & sy nih kn sllu tumpang org jd sy pun baik lah ngn dia...yelah xbaik ngn dia nk baik ngn sape lg kn sbb klu nk g mne2 pun dia jer yg ajak kami..ermmm,bg sy mulut dia jhat tp ati dia baik
knp perlu pk dlm 1 aspek jer (mulut jhat) knp xpk dr smua aspek..klu btl2 xpuas ati ngn dia kte jgn nk mnumpang dia dr sgala sudut..tu bg aku lh kn...klu aku mmg aku xbuat baik lgsg dh..
ermmm jd kau nk bgtau lah post tu xde kne mgena ngn org yg terdekat ngn aku...
mslh kamu ngn dia xde sgkut paut ngn post sy tu...mulut aku nih jhat tp jhat utk org yg wt jhat ngn aku jer k!!! blog tu mmg jelas tuju utk aku...ada ke aku duk kutuk2 org dlm blog xde kn...tu aku ckp org wt kt aku cmtu...ni lah aku wt jgk...aku tggu org start jer...
ermmm KENAPA??? pasal aku di criter kn aku pun xtau...mybe aku ni glamour kot..hahahha
tlg la ITA mulut kn mmg laser dr azali lg..cme kt UKM ni jer xlpas btl2...org yg knl aku dr dlu jer tau aku nih cmne...btl lah ma aku ckp bila jumpa kwn bru byk masalah akn jd!!!
*
*
*
xpyh nk slhkn sape2 sbb msing2 mlut laser...xkira ppuan ke laki..xsgka plak xleh nk grau..

*
*
*
ada yg kamu ckp bkn mgarah...apa tu??? sy xfm lh kamu...ermm tp klu bak keje mmg dh tu prlu wt bsama..sy xksah pun..yelh xkn smua kamu nk buat kn..msing2 ada tugas lah..
keje tu mmg sy nk buat pun..ikhlas...xbg arahan pun sy wt jgk..
ermm..aku xtau la apa slh aku smpai org post cmtu kt blog dia.. tu lh xnk bgaul ngn kami sgt kn..so,xtau lah apa dh jd ngn aku nih smpai aku post cmtu pun nk trase..aku kecik ati sgt2..
4 ketul jd 3 ketul...lain kali klu kami nih tgh bergosip dtg n ngr sdiri apa yg kami bergosip yer..xde kne mgena ngn anda!!!


xtau lah kami nih jhat tang mne...klu kwn xmkn pun siap ttnye2 kwn dh mkn ke blm..tp xtau lh kwn yg kte igt tu igt x kt kte..xsnng ngn pgai sesorg tu blh mybbkan gduh..lelaki mulut cm longkang xpe jer trime jer apa mreka kata..knp kwn sjenis blh timbul mslh...


xpernah nih aku post cmni dlm bolg aku...byk yg aku post pasal cter elok2 jer..aku bkn nk mmburukkn kwn aku tp dh kamu pun blh mmburukkan kwn kamu knp sy xleh kn??
xpelh buruk kn lh lg!!! klu mulut kte msing2 mulut baik kte xkn ngata kt org dlm fb mahupun blog nih...aku mmg ngaku mulut aku jhat..stiap kata2 yg ditulis nih dtg dr ati n smpai ke mulut n terhasilnye blog nih...jd blh dkatakan masing2 mulut jhat...

p/s : kpd SAHABATKU klu org bc blog tu mmg org pk kwn kamu lah yg slh..minta mf???
aku klu xwt slh pun aku mnta mf k...aku ni bkn talam 2 muka...pktaan MAAF nih xperlu tggu wt slh...kpd 2 lg kwn aku tu...dh lah kte BERGOSIP mcm2 hal dh jd...kmesraan kita mmg tbtas lh kwn...

p/s : kpd my PAPA mulut sy jhat kn,kamu pun tau kn...



No comments:

Post a Comment