cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

aKu SuKa!!

*
*
*
aku nih mmg suka follow blog org...ermm xkira lh blog sape2 pun...biar pun org xfollow blog aku..
xsalahkn cmtu??? huhuhu... mlm nih sdikit timbul kntroversi.. pkataan taik tu agak bhaya!! aku terbc blog member aku... agaknye dia trase kot ngn pktaan tuh...yelh tiba2 dlm blog nye ada ckp pgai cm taik!!! aku tau aku ada post tu...pktaan sbiji mcm pktaan aku..."PGAI CM TAIK".. sory lh kwn tu bkn tuju kt anda...klu anda bc btl2 bru anda fhm...aku pun trase jgk sbb aku mmg ada post psal pgai cm taik tu..yelh kn nk duk lme kt cni nk cri gduh ngn org sape lh aku nih..
lain kali jgn mghangat kn keadaan..yelh, kwn tgh bad mood aku g post cmtu kn..jd traselh dia..hehehe tp xpe sbb aku mmg xtuju kt dia pun..aku panas ati ngn sorg mamat tu jer...yelah suka ati mak bapak dia msuk wall org mgomen ckp aku duk manja2 ngn pakwe aku...eh2 suka ati aku lah kn nk manja ke nk gediks ke...mak bapak aku pun xkisah yg kau nk sibuk pasal aku tu knp??
xpenah aku jumpa org laki bz body cm kau..tau x???

p/s utk diri sdiri : lain kali nk tulis tu pk dulu nita @ ita...mu jgn nk main tlis jah weh...mrh ko ore..
p/s utk kwn : sy klu wt salah sy minta maaf ngn org,,,dh tu mak bapak sy ajar...jd maaf lah kwn.. (agak plik knp aku tbabit..hahaha mybe tdgr pbualan a.k.a gosip terhangat kot) mmg mulut ppuan nih xleh tahan...aku rse aku ada lah tlepas ckp 1...ala nk dtg blik nih dtg jer...xpyh nk bjemput2...yelh aku duk cni menumpang org plak tu kn...sedar lah..

p/s utk mamat tu : kau duk diam2 jgn nk kcau wall org kn dh kne sedebit...

No comments:

Post a Comment