cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 9, 2011

LaGi DaN laGi!!!

*
*
*
huhuhuhu...lg dan lg dan lg....arrrrrrrrrr...assignment mghantui hidup...penat bfikir..apa lg aku nk goreng utk presentation mlm esk ( khamis ) adui... kali per1 aku duk berfikir pasal present...pdhal sblm nih aku xpnah pun pk pasal present...hahahha...nk tau knp sbb aku sibuk duk bfkir psal present nih....sbb lecture nye garang...waduh!!!! hahahaha...skali kena dushhhhhhhhhhh...
sakit n pedih ati weh...tu yg tpaksa bfikir sejenak... bak lirik lagu " sejenak lubuk ku terpandang... melihat assignment dpn mata...aduh pedih nye mata...memandang assignment bertimbun2 "
wakaka wt lgu sdiri plak yer!!!!
*
*
*


p/s : blh 4 flat pun bbaloi jgk nih..hahhaha

No comments:

Post a Comment