cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 2, 2011

SuKaN IntEgRasI

*
*
*
ermmmm...congrate kwn2 yg menang smlm...best sgt2 wlaupun agak penat...biasalah kami 4 org jer ppuan...pas acara2 tu kami join...terpaksalah kn...batch lain rmai ppuan xpelh...ermmmm tp kami mmg terbaik...wlaupun 4 org kami mgungguli mini olahraga smlm...cayalah kwn2...
aku join 4 acara tnpa henti...sgt penat weh!!! tp aku dpt rse kmenangan hnye 2 kali jer...tu pun tempat ke-3 smuanye... acara paling best JALAN KAKI....aku dpt tempat ke-3,dgn bntuan dak2 kelas bg sorakan yg gemuruh mmbuat aku lebih smgt...hahahaha..terbaik ah kita semua!!!
acara ke-2 yg mdapat pingat ialah acara 4x100m..aku merupakan 1st runner,AINNAJ TUKIRAN 2nd runner,ACHU MUCUK 3rd runner n ASTRICA POSHIE 4th runner...kami peroleh tempat ke-3..acara2 lain yg aku join iaitu lompat jauh n 100m xmenyebelahi aku...xpe cuba lg nnti..huhuhu..tp xdpt nk share crita gmbira ngn si DIA....ermmm dh 3 ari dia xmsj aku...smpai ati dia kn...xpelah awk..suka ati awk lah...ermmm..sory lh kwn2 xdpt nk post pic2 sbb xsempat nk ambik pic pun..hehehehe

p/s : tggu JUMAAT...kami bukti kn kami hebat!!!! 4 emas,4perak & 4gangsa akn kami tambah...tungguuuuuu!!!!!

No comments:

Post a Comment