cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 12, 2012

fUhhhhhh!!!!

setelah seminggu berada di rumah sempena STUDY WEEK...kini dh kembali ke UKM utk melayari bahtera kehidupan...menenempuh exam...hehehehe..ok nk citer bahawasanya 1 paper telah selesai membunuh saya..hahaha..tu lah sape suh xstudy..org suh stdy week, kau g blk kg wt apa..skrg sape salah!!!kau jgk yg salah kn..tggl lg 6 paper yg akan membunuh aku...jaga2 lah yer..
*
*
*
sempena seminggu pulang ke umh..aku bkn stdy pun,huh bila dh blk bjln lah keje aku..salah sape??? salah aku lah xkn nk salahkn PA aku plak..dh aku gatal nk ikut dia..dia main futsal pun aku ikut..hahaha, so pd satu ari dia ajak aku kuar..so, kami decide g KB..pastu dia tnye nk mkn apa MI?? sy apa lg ngada2 lah... nk mkn MFC lah PA..jommmmmmm PA..so, kami pun g lah mkn MFC setelah penat bjln2..romantik x pakwe sy????hahahaha...xromantik lgsung..katanya,wt apa romantik2 nnti kawin blh lah nk romantik2...( setelah melihat 1 pasangan selain kami ber2 yg sgt romantik ) akakakaka..tulun lah,tu bukan isteri kau pn kau nk romantik2 tu!!!hehehehe
*
*
*
selinggan seterusnya ialah pic :

di saat perjalanan kami..hahaha

ok,sy perasan...tp org sebelah lg perasan!!!wekkkk

menunggu makanan yg xkunjung tiba!!! :(

ok dh dapat resit...


menjamu selera...syok!!

mkn laju giler!!!

senyuman yang agak perasan nk mampus!!

tersentel lidah...dapat mkn..hahaha

No comments:

Post a Comment