cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 30, 2012

ViLLaGe!!!!

hehehe..tggl lg beberapa jam utk sy pulang ke kg halaman..walaupun smggu jer study week nya tp excited tu tlebih plak..lama dh xblk..huhu..tp blk kg msti xde kwn, MY COUSIN plak dh g bukit...kata MA dia nk g KL..huhu,nampaknya mmg sy xde kwn lah...mmg suh study lah kn..xpelah,mmg slama ni pn sy xde kwn..huh, dlu kami ber3 kn..tp sorg dh xde..rindu nya rasa kt ARWAH kwnku..emmm, tiba2 jer sedih..klu aku blk, kbtulan dia kt kg msti dia dtg lepak2 ngn aku kt umh aku..duk bbual kosong..YAALLAH rindu sgt2 kt arwah..moga dia tenang di sana..
*
*
*
pakwe??? huh dh smggu xmsj pun..mls ar aku nk msj, aku pn ada perasaan jgk..ntah lah semenjak 2 menjak ni aku mmg xnk mgalah..makin hari makin menjadi2...tulun ar,aku mls nk pk dh..suka hati lah..klu stakat kata2 aku nk SENTAP or TOUCHING xpyh lah nk msj..aku pn mls nk ckp apa dh...org bahagia aku merana pun xpelh...mmg tu jer aku LAYAK trima..lps setaun...setaun..tp xde jgk yg aku nmpak!!!
*
*
*
ok bbye..nk blk kg dh ari ni...blk bkn nk bjln ke apa..blk utk study, mggu dpn 2 mggu lg exam..jd tumpuan sepenuhnya utk exam..tggl lg 1 semester utk menempuhi alam exam..lps ni xde dh...huh, klu org lain dh kwin dh..aku xkawin lg sbb aku nk kjar impian yg blm tercapai..

No comments:

Post a Comment