cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 20, 2012

kOsOnG...kOsOnG...kOsOnG!!!

ermmmm..tetiba xde mO-Od & rasa diri ni kOsOng... duit pn kOsOng...minta AKAK??? ntah ada ntah x akak aku tu duit...kesian plak rasa kt akak aku bila pk2 kn..dh lah ank skolah lg, tggung aku lg..aku klu sminggu xde RM50 mmg xblh..huh!!! pk plak nk blk umah dia mggu ni..adui ksian la plak abg ipar aku..nk kena ambik aku lg...aishhh mcm2 kepala otak ni pk..klu aku blk umah akak aku tntu2 lg byk dia kena tanggung..dgn abg aku lah, ank2 dia lg lah.. fenin lah mcm ni..tp kena jgk blk umah dia sbb dlm purse aku ada RM50 je..pstu dlm bank tu 0.00sen.. nak minta MA AYAH??? mmg xlah sbb MA dh ckp MA xde duit dh..MA suh minta ngn AKAK..jd conclusion nya..tpaksa blk umah akak wlaupun kesian kt akak...
*
*
*
:( 

No comments:

Post a Comment