cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 21, 2012

09 ApRiL...FaLLinG iN lOve

opsssss tetiba jer melangkau tarikh kn...lupa nk citer tu yg sesuka ati jer melangkau tarikh..hehehe...sbnar nye nk cter pasal 9 april... 9 april lepas adalah hari paling bmakna dlm hidup aku dan DIA.. 9 april sekali lg KAMI masih bersama...HAPPY 8'TH ANNIVERSARY SYG...hehehe taun ni merupakan taun yg ke-8 hubungan KAMI bertahan...aku bersyukur kepada-Mu YAALLAH kerana diberi peluang kepada aku untuk mengenali hati seorang lelaki yang bernama MOHD AFZAN dan aku bersyukur kerana Kau telah memberi kesempatan kepada aku untuk terus mencintai serta menyayanginya..sgt2 bersyukur..
*
*
*
apa kelebihan DIA??? huh, sbnarnya xde kelebihan apa2 pun tp yg penting DIA mengenali aku...dia tau siapa aku...dia berjaya memikat hati aku...kelebihan dan kekurangan??? aku xpandang pun.. bg aku jika seseorang itu kaya sekaya mana pun klu DIA tidak mgenali aku siapa, memang aku campak ke LAUT lah.. bw lah KERETA MEWAH depan aku pun, aku xhairan pun...persoalannya ADAKAH KAU MENGENALI AKU?? mmg CINTA blh cari tp CINTA SEJATI sukar nk ditemui...jgn nak memilih sgt ( prinsip yg perlu ada ) tgk pada diri kita sama ada kita layak ke x ngn org tu...
*
*
*
so, apa2 pun i'm enjoy with him... doakan KAMI sampai ke JINJANG PELAMIN yer!!! insyaallah xlama dah tu...




percaya kepada KETULUSAN HATI


No comments:

Post a Comment