cinta bukan penghalang untuk aku berjaya!! kejayaanku adalah inspirasi daripada keluarga dan org yg tersayang!!terima kasih semua

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 15, 2013

LaMa GiLeR!!!

assalamualaikum,

wah lama giler aku xmeng "create" blogku ni..ntah lah bila dh bz sgt mmg xkn igt aku ni pernah ada blog..nk gne blog pn mcm dh igt xigt weh..seriusly, mmg dh xreti dh nk gne blog ni..semenjak taun baru ni lg lah xigt..semester lps xbke pn blog..sgt lama aku menghilangkn diri..

BTW, sem ni taun ni merupakan taun last aku d UKM..aku bakal menjadi GRADUAN yg melalui proses KONVOKESYEN..insyaallah, pengajian ku akn tamat setelah hbs PRAKTIKAL sem dpn..



taraaaaa.ni lah buku RPH yg bakal aku tulis semasa praktikal nnti..wish me luck yer kwn2..

No comments:

Post a Comment